AEG IKE96654FB

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG IKE96654FB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a************@o********** 04-05-2023

Miskoop

Geschreven voor: AEG IKE96654FB

Ik ben niet tevreden over deze kookplaat.

Wij koken a ruim 23 jaar op een inductie kookplaat dus onze klachten komen niet door onwennigheid, onbekendheid of verkeerde pannen.

Vanaf het begin hebben we problemen met de kookplaat. De timer zit zo dichtbij de standen van de zones dat het zeer regelmatig gebeurt dat de kookplaat hoger gaat omdat we per ongeluk de standen aanraken als we de timer bedienen.

Ook gebeurt het zeer regelmatig dat de kookplaat niet reageert. Dan willen we de stand lager zetten, maar dat lukt dan niet. We moeten dan de pan van de betreffende zone halen om aanbranden te voorkomen.

De kookplaat gaat ook zeer regelmatig niet aan. Hij staat dan niet op slot, er ligt geen water of vuil op de plaat, hij reageert dan gewoonweg niet.
Op een gegeven moment gaat hij wel aan, maar het is zeer irritant.

De kookplaat fluit ook vaak, we zetten een pan op een zone en dan horen we een hoge piep of fluit. Halen we de pan er af, dan stopt het, zetten we de pan terug dan begint het weer. De stand hoger of lager zetten helpt soms. De pannen zijn niet vies of nat aan de onderkant.

De kookplaat heeft een goede stekker en is aangesloten door een installateur.

Pluspunten

• Mooi strak uiterlijk
  • Makkelijk schoon te maken
  • Fijne grote maat

Minpunten

• Onbetrouwbaar
  • Slecht werkend